s

s

tirsdag 3. desember 2013

Aldri for gammal for gåvekalender ?

Fekk meg ei stor overrasking på lørdag. Min kjære mann og eg hadde vore på julabord tur til Bekkjarvik (Austevoll), der fekk me fantastisk god mat i godt selskap. Heime var dotter mi på 19. Inne i stova venta dette :


Tenk at ho har laga gåvekalender til meg. Den første eg har hatt i mitt liv.  Til no har eg fått to flotte puter som ho har sydd sjølv og ein stor sil som me trong ny !! Flotte gåver altså.


 Engelen svever over juletreet som er full av gåver. Ho har sydd dette sjølv.


Om eg er for gammal ? 
Gler meg i alle fall kvar dag til å opna pakke, feire advendt og teller ned til jul !!

25 kommentarer:

  1. For en flink og kreativ datter du har! Denne gavekalenderen ligger det mye kjærlighet og omtanke bak.
    Her i huset har vi Flax-julekalendere både voksne og etter hvert ganske store barn.
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  2. Ååååhhh, så heldig du er! En blir aldri for gammel til det, kan du skjønne :) Selv har jeg tenkt å bevilge meg en Flax-kalender! Kjedelig, men tenk om jeg vinner :) Ha en fin adventstid!

    SvarSlett
  3. For ei fantastisk flott jente du har, og så utrolig koselig å få en kalender.
    Kos deg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!
    Takk for et hyggelig blogg-år:)

    SvarSlett