s

s

lørdag 2. mai 2020

Nye tider, nye muligheter.

Heisan alle hagevenner 🍀🍀🍀

 Livet går i bølgedaler , og med helseproblemer er ofte dalene djupare og lengre enn toppane. På veien forsvann den gode hage gleden min for ein periode. Alt i Hagen var berre tungt, ugraset tok over og den hagen eg ynskte meg forsvann i det som var realistisk å få til. Dei siste åra har eg arbeidd lite i hagen i forhold til det eg ein gang gjorde. Eg har med hjelp av min kjære mann lagt om litt etter litt for å gjera hagen enklare å stella.  Og no , til tross for eit enda tøffare år helsemessig, kjenner eg på hagegleden igjen. Og det er ein god følelse. På toppen av det heile kom lysta til å blogge tilbake. Så eg starter forsiktig. Små Glimt fra Hagen i kveld









 

Spør gjerne om de lurer på noko, eller om det er noko eg kan sei meir om enn eg har gjort. 
Ha det godt. Mvh. Torill.

3 kommentarer:

  1. Lyder som om du kæmper med mere end den almindelige træthed vi andre kan blive grebet af. Men dine havefotos er jo nærmest helsebringende i sig selv, så det er da dejligt du har fået haveglæden tilbage.

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlett
  2. Så fint at du er i gang igjen. Håper du kan se vinteren i møte med nye, gode hagetanker. Torsdagshilsen fra Mette

    SvarSlett