s

s

søndag 17. november 2013

Mose med meir.

Sommeren er over . Hausten er her.
  Snart er vinteren på vei.
 Her har vore stille lenge. Kanskje eg er tilbake.
 Veit ikkje enno.
 Men i dag har eg i alle fall lyst å visa litt bilder.


Som sist innlegg er eg i inngangspartiet. 
Eg har sanka mose og litt anna og pynta der.



Det er kjekk aktivitet sjølv om det er kaldt på fingrane.
Dørkrans kjem i desember.

Er spent på om eg får besøk på bloggen min no.
 Om du les dette er DU her og det set eg stor pris på.
 Ha det godt.

10 kommentarer:

  1. Hei, koselig å høyre frå deg igjen :)
    Så koselig du har pynta ved inngangen din...kjekt å benytte seg av det som finst i naturen til pynt og fint blir det også.
    Håper at du er tilbake igjen snart.

    SvarSlett
  2. Hei på deg. Så koselig du har gjort det ved inngangen din! Skikkelig trivelig.
    Jeg hadde håpet på litt koselige og kreative aktiviteter denne helgen selv, men så gikk begge dagene med til datanettverk-problemer og annet kjedelig... Og vips så var denne helgen over også. Men det er vel aldri forsent, heldigvis:)

    SvarSlett
  3. Hei og velkommen tilbake i bloggverdenen. Nå er det jammen lenge siden vi har hørt noe fra deg.
    Mose er fint å pynte med, og du har jo gjort det så koselig rundt deg.
    Ønsker deg en fin ny uke. Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Kjekt å se at det er flere som koser seg med mose og annet vi finner i naturen. Koselig inngangsparti. Regner med at du kommer med mer siden:-)

    SvarSlett
  5. Hei! Så koselig å ha deg tilbake! Du har vært savnet. Håper du blir her fremover. Så koselig du har det på trappen din, sommer som høst:)

    SvarSlett
  6. Hei! Veldig hyggelig å se blogginnlegg fra deg igjen. Det må være koselig å komme hjem til dette inngangspartiet. Ha det godt! Håper på å høre fra deg snart igjen. Anne

    SvarSlett